Hemsidan uppe och rullar!

Tjabbatjenahallå!

Jag har från och med i måndags full makt över vår hemsida och kan nu ändra massa och även lägga till saker om det behövs så om det är något ni vill ha upp så säg till mig så fixar jag det!


Bloggare får gärna skicka in adressen till deras blogg + en banner så lägger jag in det på blogglistan.


Tror även Linda kommer vara klar med presentationerna till bloggen snart så det kommer bli awesome. Håller på och spånar på ett sätt att få in de på hemsidan också men har inte helt kommit på hur än.


Annars händer det inte så mycket i Smart Ungdom världen. Lisa har ju åkt ner till Armenien nu på semester och de flesta Smarta Ungdomar har nu sommarlov... någon annan får ta och skriva om hur awesome det är med sommarlov eftersom jag inte har något... haha.


Själv sitter man och längtar till Almedalen, kommer antagligen ha någon slags grillfest dagen innan vi åker till Almedalen för att fira min 19års dag så alla som vill får komma! :)


Puss o Kram på er
Karola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0