UK 2010, you gotta love it

Om du var där, som jag var, så måste du erkänna att du älskade typ lika mycket som jag gjorde för det var helt galet awesome. Och då var jag ändå bara där från middagen på fredag. Men shit, det är så galet underbart att se så många smarta människor som alla står för samma sak. Fan vad jag älskar er människor!
Grymma smarta människor :D
Jag vet att många av er spanade in min grymt snygga tröja och för alla er hänvisar jag till http://smartungdom.trycktorget.se/shop/index2. Där kan man trycka sitt namn och sånt också så det är helt awesome!
Guru Ajda och lärlingen Karola
Jag hade så grymt kul i simhallen så det var galet :) Jag tycker för övrigt att Ajda är helt freaking awesome och hon borde definitivt bli vår officiella guru. Vattenspridaren var legen-wait for it-dary!
Styrelsen 2010-2011
Jag är helt galet överlycklig över att få vara en del av Smart Ungdom och hoppas ni andra är minst lika taggade efter konferensen som jag är! Puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0