UK10 är härmed över, vi ses nästa år!

Hej medmänniskor, det är Ajda som sitter vid tangenbordet men det är inte Ajda som står för inlägget. Min vän, Fatima som också kommer från Smart Ungdom Tyresö har skrivit ett inlägg till bloggen. Hon skrev det när konferensen var över och vi gjorde oss i ordning för att lämna Hässleholm. Here it goes:

Smart Ungdom UK10

En sånn här helg som har varit så fantastisk och helt underbar, betyder så otroligt mycket för mig. Alla skratt, alla tårar, alla snack, alla lekar har bara varit så kul! Man kommer sakna precis allt här ifrån. Alla kompisar och allt!

Det finns inga ord för denna otroliga helg. Och det är så svårt att sätta ord på
mina känslor. Jag vet att jag är inte den enda från lägret som kommer sakna
det jag kommer sakna. Det är en skön stämning bland alla och alla vi är en `high five´ !

Jag kommer aldrig glömma denna helg med alla smarta ungdomar från städer
runt om i sverige. Bästa känslan är att veta att det finns så många som är så lika
på ETT sätt och att vi vill hjälpa alla andra ute i världen. Vi är lika smarta när det gäller den biten.

Som sagt det finns inga ord för de fantastiska ungdomarna som vi har tillbringat helgen med. Det har varit så otroligt. Denna helg blir ett minne för livet!

Kom ihåg: Vi är en `highfive´ tillsammans!

High On Life, Not Drugs!


//Fatima Rosendahl, Smart Ungdom Tyresö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0