UK2010 om två dagar!

Jag sitter här på kontoret och överblickar den stora hög med material, roll ups, listor, kläder osv som upptar en stor del av kontoret. Hur vi ska få med oss allt vet jag inte men det blir intressant. Det är meningen att allt ska få plats i Slims personbil när det känns som vi snarare skulle behöva en mindre flyttbil. Aja, its all good :)

Konferencier för konferensen är älskade Bitte och allas vår guru Ajda. Jag tror de kommer vara helt freakin awesome :)



Ajda, Karola, Adam


Sedan kommer ju den helt underbara Sibel och tar emot utmärkelsen Årets smartaste förebild 2010 för sitt smarta förhållningssätt till alkohol och sitt aktiva val att välja bort rökning och snusning. We like that!

In other news så har jag bara 20 min på mig att ta mig från mitt jobb till tåget på fredag vilket jag är liiite stressad över menmen, tillsammans ska vi säkert klara det. Och med tillsammans menar jag att alla smarta ungdomar borde hålla kvar tåget på stockholm central ifall jag blir sen...

Anywho, vi ses på fredag peeps!
Love, Lola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0